Dnia 15 lipca 2019 roku miała premierę marka kosmetyczna kolejnej, między innymi po Jennifer Lopez i Rihannie, gwiazdy. Tym razem swoich sił w branży postanowiła spróbować Lady Gaga. Jakie kosmetyki oferuje sygnowane jej nazwiskiem Haus Laboratories i gdzie je kupimy?
Jakie kosmetyki kupimy w ramach marki Haus Laboratories?
Lady Gaga oferuje przede wszystkim kosmetyki do makijażu, a konkretnie:
- do twarzy (podkłady, rozświetlacze, bronzery i róże),
- do oczu (eyelinery, cienie i kredki),
- do ust (błyszczyki i pomadki),
- do brwi.
Ale nie tylko. Haus Laboratories to także produkty do pielęgnacji przeznaczone do:
- twarzy (kosmetyki do mycia, kremy, peelingi, toniki i maski),
- oczu (kremy),
- ciała (olejki do masażu),
- dłoni (kremy),
- paznokci (lakiery).
W ofercie Lady Gagi nie zabrakło nawet perfum.
Gdzie kupimy kosmetyki Haus Laboratories?
Jak wspomnieliśmy, premiera marki miała miejsce 15 lipca 2019 roku. Kosmetyki są dostępne na Amazonie, skąd mogły trafić do USA, Francji czy Japonii. Błyszczyk kosztuje 16$, a zestaw trzech kosmetyków ‒ niespełna 50$.
Haus Laboratories ‒ współpracownicy
Lady Gaga zatrudniła osoby z byłej ekipy Milk Makeup i Benefit Cosmetics, a główną dyrektor artystyczną uczyniła swoją makijażystkę i zarazem ambasadorkę marki Marc Jacobs Beauty ‒ Sarah Tanno.
Lady Gaga i makijaż
Lady Gaga i makijaż, makijaż i Lady Gaga ‒ chyba nikt nie wątpi, że to duet nierozerwalny. Sama Stefani Joanne Angelina Germanotta przyznaje, że to właśnie makijaż umożliwił jej stworzenie swojego alter ego, czyli Lady Gagi. Gdy Germanotta była małą dziewczynką, a później nastolatką, nie czuła się piękna. Zafascynowana obserwowała swoją mamę, która codziennie rano się malowała. To właśnie matka zaraziła małą Stefani miłością do makijażu. Dziewczyna zaczęła eksperymentować z wizażem, żeby ostatecznie zamienić się w Lady Gagę, czyli superkobietę, która zawsze wierzy w siebie i niczego się nie boi.
Marki kosmetyczne innych gwiazd
Jak wspomnieliśmy, Lady Gaga nie jest pierwszą piosenkarką i aktorką, która stworzyła własną markę kosmetyczną. Do grona takich gwiazd zalicza się także Jennifer Lopez, która zamienia w złoto wszystko, czego dotknie, i Rihanna. Ta ostatnia jest właścicielką firmy kosmetycznej o nazwie Fenty Beauty by Rihanna.
Zanim powstała Fenty Beauty, Rihanna współpracowała z Mac Cosmetics. Owocem tej współpracy było stworzenie dwóch kosmetyków w 2013 i 2014 roku. Oba, to znaczy szminka i błyszczyk, miały głęboki odcień czerwieni. Rihanna postanowiła kontynuować swoją przygodę z branżą kosmetyczną i stworzyła własną markę o tym profilu.
„Fenty Beauty by Rihanna‟
Marka oferuje wiele wartych uwagi produktów kosmetycznych, ale szczególnie godny polecenia jest podkład. Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, o którym mowa, ma właściwości matujące i maskujące pory, a przede wszystkim występuje aż w 40 odcieniach! Warto wypróbować także rozświetlacze: Killawatt Freestyle Highlighter i Match Stix Shimmer Skinstick.
Lady Gaga, Jennifer Lopez, Rihanna… Kto będzie następny? Niezależnie od tego, która gwiazda pójdzie w ich ślady, jedno jest pewne: my na pewno to kupimy.